Aktuellt

Stenshults föreningslokal

Save the dates!

2 Augusti, Fredag, då har vi Dun Aengus åter på scen, Irlänsk musik när den är som bäst.

Pris 150 sek/pers anmälan görs till bill-owe@stenshultsforeningslokal.se

Enklare mat och dryck kommer finnas att köpa under kvällen, missa inte dessa.

Lyssna gärna på dom via www.dunaengus.eu

11 Augusti, söndag kör vi en tipspromenad, start mellan 10:00 - 12:00, fika finns att köpa efter målgång. (fler kommer under hösten)

31 Augusti, Lördag, dax för ett knytkalas med Live musik, Quiz samt dans i form av Bugg/Fox (inspelad) , pris 125 sek/pers och på scenen är det LR Hur. Anmäl kompis gänget och ha en helkväll tillsammans, Anmälan till bill-owe@stenshultsforeningslokal.se

20 September har Orust Teater förening premiär för sin uppsättning av Charleys tant hos oss, biljetter säljs via www.nortic.se

26 Oktober (lördag) har vi en "krogshow" med Eilen, Lena o Tomas och denna gång blir det lite "ösigare" arbetsnamnet är "The golden age of Rock´n roll", mer info kommer.